Įdomus Toyota Hybrid LMP1 Automobilių Lenktynių Projektas
Įsivaizduokite ateitį, kurioje hibridiniai automobiliai dominuoja lenktynių trasose. Toyota, viena iš pirmaujančių pasaulio automobilių gamintojų, žengia į šią ateitį su naujausiu projektu. Šiame projekte susijungia aukščiausios klasės technologijos ir patyrę lenktynininkai, siekiant užkariauti prestižines Le Mano lenktynes.
Komandos Sudėtis
Toyota paskelbė apie savo trijų profesionalių lenktynininkų komandą, kuri vairuos prekės ženklo hibridinį LMP1 automobilį 2012 metų Le Mano ir kitose lenktynėse. Komandą sudaro buvęs F1 lenktynininkas ir 2009 metų 24 valandų Le Mano (su Peugeot) nugalėtojas Alex Wurz, Team Oreca pilotas ir pernai metų 12 valandų Sebringo nugalėtojas Nicolas Lapierre bei buvęs F1 lenktynininkas Kazuki Nakajima.
Lenktynininkų Lūkesčiai
„Negaliu sulaukti, kada pradėsiu, ir mane žavi naujas iššūkis varžytis su hibridiniu automobiliu. Tai lenktynių ateitis, todėl labai džiaugiuosi, kad Toyota įsitraukia su šia technologija,“ sakė Alex Wurz, vienas iš naujųjų Toyota vairuotojų. Jis, Nicolas Lapierre ir Kazuki Nakajima pradės treniruotes ankstyvą naujų metų pradžią, nors jau dabar atrodo, kad jų komandinė dvasia formuojasi.
Komandinė Dvasia
„Alex yra dviejų kartų Le Mano nugalėtojas, todėl jis yra puikus standartas mums, bet jis taip pat gali sukurti stiprią komandinę dvasią. Manau, kad vairuotojų pasirinkimas yra labai geras ir nekantrauju dirbti kartu kaip komanda,“ sakė Lapierre spaudos pranešime.
Patirtis ir Pasiruošimas
Nors Wurz atneša Le Mano patirtį, visi trys vairuotojai yra susipažinę su Pasaulio ištvermės čempionato lenktynėmis. „Le Manas bus nauja patirtis man, bet tai yra iššūkis, kurio labai laukiu. Le Mano iššūkis yra žinomas visame motorsport pasaulyje, todėl nekantrauju ten lenktyniauti pirmą kartą. Akivaizdu, kad tai nauja patirtis, tačiau esu susipažinęs su ištvermės lenktynėmis dėka savo laiko Japonijos Super GT ir tai padės man prisitaikyti,“ sakė Nakajima.
Partnerystė su ORECA
Šiandienos pranešimas paskelbtas po to, kai Toyota praeitą mėnesį pranešė spaudai, kad jie planuoja bendradarbiauti su ORECA Racing Group, kuriant naują hibridinį LMP1 klasės automobilį. Sprendimas buvo priimtas po to, kai Toyota ankstesnis solo bandymas Le Mane nepavyko. Toyota tikisi didesnės sėkmės po partnerystės su čempionatą laimėjusia ORECA. Toyota prisidės prie hibridinės jėgos pavaros, o ORECA planuoja sukurti važiuoklę jų 2012 metų dalyvavimui.
Išvada
Šis projektas atskleidžia, kaip Toyota ir jų partneriai siekia inovacijų ir sėkmės lenktynių pasaulyje. Jų hibridinių technologijų integracija į sportinius automobilius gali pakeisti lenktynių pramonės veidą. Norėdami sužinoti daugiau apie naujausias automobilių priežiūros technologijas, apsilankykite čia.
https://autoplovykla.lt/ru/moika-dvigatelya/
https://vilnius-autodalys.lt/5-paprasti-pasidaryk-pats-automobilio-remonto-darbai-kurie-gali-sutaupyti-pinigu/
https://autobag.lt/2025/08/30/volvo-2023-rekordinis-43-pelno-augimas-per-97-metu-istorija/