0 Comments

Porsche 911 GT3 Naujasis Nürburgring Rekordininkas

Ar kada nors susimąstėte, kaip automobilių gamintojai nuolat stumiasi į priekį, siekdami tobulumo? 2025 metų Porsche 911 GT3 yra puikus pavyzdys, kaip inovacijos ir inžinerinis meistriškumas gali perrašyti istoriją. Šis automobilis ne tik pasiekė naują rekordą Nürburgring trasoje, bet ir įrodė, kad mechaninės transmisijos laikai dar toli gražu nesibaigė.

2025 metų Porsche 911 GT3, vairuojamas gamyklos vairuotojo Jörg Bergmeister, sugebėjo įveikti Nürburgring trasą per 6:56.294 minutės, taip pagerindamas senąjį rekordą daugiau nei 10 sekundžių. Įspūdingiausia yra tai, kad šis rezultatas buvo pasiektas su mechanine šešių pavarų dėže, kuri suteikė vairuotojui daugiau kontrolės ir malonumo trasoje.

Automobilis buvo aprūpintas Weissach paketu, kuris apima svorio mažinimo priemones ir anglies pluošto apdailą. Be to, jis buvo apautas gatvės legalizacijos Michelin Pilot Sport Cup 2 R padangomis, kurios užtikrino puikų sukibimą su trasa. Šios padangos, kartu su patobulinta važiuokle ir trumpesniu pavarų santykiu (8% trumpesniu nei ankstesniame modelyje), leido automobiliui pasiekti tokius įspūdingus rezultatus.

Įdomu tai, kad šis rekordas buvo pasiektas su automobiliu, kuris turi 503 arklio galias ir 331 lb-ft sukimo momentą iš savo 4.0 litrų, 9,000 aps./min. variklio. Tai reiškia, kad Porsche sugebėjo įveikti ankstesnį Dodge Viper ACR rekordą, nors turėjo maždaug 140 arklio galių mažiau. Tai tik dar kartą įrodo, kad ne tik žirgų galios skaičius lemia automobilio greitį, bet ir inžineriniai sprendimai bei vairuotojo įgūdžiai.

Jörg Bergmeister pabrėžė, kad naujasis GT3 modelis įkvėpė daugiau pasitikėjimo savimi trasoje nei ankstesnis modelis. Jis teigė, kad automobilis yra daug stabilesnis ant nelygių paviršių ir bordiūrų, o trumpesnis pavarų santykis leidžia daugiau galios perduoti galinei ašiai akseleruojant. Tai suteikė jam galimybę būti greitesniam beveik kiekviename posūkyje.

Vis dėlto, net jei su septynių pavarų PDK dėže automobilis būtų buvęs kelios sekundės greitesnis, Bergmeister pabrėžė, kad su mechanine transmisija jis turėjo daugiau veiklos greito rato metu, ir tai buvo dar smagiau.

Šis rekordas, be abejo, ilgai liks Porsche rankose, nes šiuo metu niekas kitas negamina automobilio su mechanine transmisija, galinčio prilygti GT3 našumui. Jei norite sužinoti daugiau apie automobilių priežiūrą, galite apsilankyti čia.

Šis įvykis dar kartą patvirtina, kad Porsche yra ne tik automobilių gamintojas, bet ir inovacijų lyderis, kuris nuolat siekia tobulumo kiekviename savo modelyje. Ar esate pasirengę pamatyti, ką dar jie gali pasiūlyti ateityje?

https://autoplovykla.lt/ru/himchistka-avtomobilya-vilnius/
https://superkamautomobilius.lt/porsche-cayenne-turbo-s-gali-pasigirti-nauju-ziedo-rekordu/
https://autosanderis.lt/pranesimas-jaguar-land-rover-pernai-prarado-111-mlrd-doleriu/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts