0 Comments

https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas/

Ar kada nors susimąstėte, kad laikant kūną nepatogioje padėtyje per ilgą laiką gali atsirasti migrenos simptomai, kurie sukelia pykinimą ir vėmimą? Tai vadinama mišria įtampos migrena, ir būtent tokios patirties turėjau su Porsche 718 Cayman GT4. Savaitė balnaujant praktiškai nereguliuojamas lenktynines sėdynes buvo iššūkis mano kūnui, todėl nešališkai aprašyti automobilį sunku. Nusivylimas buvo ne dėl automobilio, o dėl mano silpnumo.

Porsche 718 Cayman GT4 nėra automobilis, skirtas greitam įspūdžiui. Jo variklio sukimo momentas nėra iš karto pastebimas, todėl reikia įsidirbti, kad suprastum, ką jis gali pasiūlyti. Nors automobilis pasiekia 100 km/h per 4,2 sekundės, tai nėra stulbinantis rezultatas, tačiau entuziastams, kurie mėgsta neleisti varikliui ilgam, automobilis atskleidžia puikius privalumus. Variklio sukimo momentas pasiekia 310 Nm prie 5000 aps./min. ir tačiau tik toliau kylant apsukoms automobilis pradeda rodyti savo galimybes.

Porsche pasirinko kitą kelią kuriant GT4 sukimo momento kreivę, taip išlaikant pastovumą ir užtikrinant, kad vairuotojas galėtų mėgautis galia ne tik staigiai startuojant, bet ir ilguose pagreičiuose. Automobilio greitis kyla be galo, nes maksimalus sukimo momentas išlieka tarp 5000 ir 6800 aps./min. 414 arklio galių patenka ant kelio tik pasiekus 7600 aps./min., o raudonoji zona prasideda tik nuo 8000 aps./min.

Kalbant apie automobilio valdymą, GT4 demonstruoja puikų sukibimą su kelio danga. Automobilio aktyviosios transmisijos laikikliai ir valdomas pakabos standumas leidžia išlaikyti balansą staigiuose vairavimuose, o sukibimą tik pagerina Michelin Pilot Sport Cup 2 padangos. Tačiau lietingu oru semi-slick padangos reikalauja ypatingo dėmesio.

Vienas iš įdomesnių elementų GT4 yra jo stabdžių sistema. Karbono-keramikos stabdžiai leidžia automobilį tobulai valdyti, o 6-ių cilindrų variklio galia pasireiškia per smūgius kiekvienam greičio intervale. Automobilio vairo mechanizmas yra toks jautrus, kad vairuotojui nekyla jokių klausimų dėl komunikacijos su keliu.

Nepaisant šių techninių ypatybių, GT4 nėra komforto siekiantis automobilis. Jo triukšminga kabina ir griežtos sėdynės gali varginti ilgose kelionėse. Tačiau šis automobilis skirtas ne ilgiems nuvažiuotiems atstumams, o įspūdingiems greičiams ir aštriems posūkiams.

Tiems, kas mėgsta blizgius automobilius, automobilio plovykla yra puiki vieta pasirūpinti savo automobiliu. Jei norėtumėte, kad jūsų automobilis blizgėtų kaip ką tik iš salono, rekomenduojame apsilankyti čia ir sužinoti daugiau apie poliravimo paslaugas.

Apibendrinant, Porsche 718 Cayman GT4 yra nuostabus techninis kūrinys tiems, kurie siekia grynos vairavimo patirties. Tai nėra kasdienio naudojimo automobilis, bet jis puikiai tiks tiems, kurie nori išbandyti savo gebėjimus trasoje ir mėgautis tikru vairavimo malonumu.

https://auto-rent.lt
https://superkamautomobilius.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts