2019 Hyundai Santa Fe: Naujas požiūris į vidutinio dydžio krosoverius
Ar kada nors susimąstėte, kodėl 2019 metų Hyundai Santa Fe su savo didelėmis grotelėmis ir plonais priekinių žibintų dizaino elementais gali priminti aukštos klasės prabangius automobilius? Šis vidutinio dydžio krosoveris, anksčiau žinomas kaip Santa Fe Sport, siūlo ne tik stilingą išvaizdą, bet ir daugybę patrauklių funkcijų, kurios tikrai prikaustys jūsų dėmesį.
Pradėkime nuo dydžio. Santa Fe puikiai įsitaiso „tinkamo dydžio“ kategorijoje, siūlydamas erdvų saloną, kuris gali konkuruoti su Subaru Forester ir VW Tiguan. Tiek priekyje, tiek gale keleiviams suteikiama daugiau galvos ir kojų erdvės, o bagažo skyrius siekia 35,9 kubinių pėdų su pakeltomis sėdynėmis ir net 71,3 kubinių pėdų su nuleistomis sėdynėmis. Daugiau informacijos apie automobilio valymą galite rasti čia.
Santa Fe interjeras pasižymi ne tik erdvumu, bet ir aukštos kokybės medžiagomis, ypač pasirinkus Ultimate komplektaciją. Sėdynės yra itin patogios, derinant atramą ir minkštumą, o kontrastinis siuvinėjimas ir elegantiška apmušalų medžiaga suteikia salone prabangos pojūtį.
Techninė pusė taip pat įspūdinga. Ultimate modelis turi elektrines priekines sėdynes, kurios yra šildomos ir ventiliuojamos, taip pat šildomą vairą. Galinės sėdynės taip pat yra šildomos, o centrinėje konsolėje rasite belaidžio įkrovimo funkciją. Dviguba automatinė klimato kontrolė ir patobulinta informacinė sistema su 8 colių ekranu, Android Auto ir Apple CarPlay suderinamumu užtikrina, kad kelionės būtų patogios ir malonios.
Po variklio dangčiu slypi 2,0 litrų turbininis keturių cilindrų variklis, generuojantis 235 arklio galias ir 260 lb-ft sukimo momentą. Nors šis variklis yra gana sklandus, jis nepasižymi ypatingu dinamiškumu, todėl automobilis gali atrodyti šiek tiek vangus. Aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė kartais gali būti šiek tiek lėta, tačiau jos veikimas yra pakankamai sklandus.
Santa Fe taip pat turi keletą važiavimo režimų, iš kurių mano mėgstamiausias yra Smart režimas. Šis režimas prioritetizuoja degalų sąnaudas, tačiau taip pat prisitaiko prie jūsų vairavimo stiliaus, laikinai perjungdamas į sportinį režimą, jei vairuojate energingiau.
Hyundai HTRAC visų varančiųjų ratų sistema yra dar vienas šio automobilio akcentas. Ji nuolat stebi 50 jutiklių ir signalų, apdorodama informaciją 100 kartų per sekundę, kad tiksliai paskirstytų galią tarp priekinės ir galinės ašies. Tai ypač naudinga važiuojant sudėtingomis oro sąlygomis.
Degalų ekonomija yra vidutinė, siekianti 21 MPG mieste ir 24 MPG greitkelyje. Tačiau ant kelio automobilis jaučiasi gana sklandžiai, nors ir ne itin sportiškai. Vairo mechanizmas yra gerai subalansuotas, o pakaba suteikia malonų važiavimo komfortą, ypač ilgose kelionėse.
Apibendrinant, 2019 metų Hyundai Santa Fe siūlo daugybę funkcijų ir patogumų, kurie jį išskiria iš kitų vidutinio dydžio krosoverių. Nors jo kaina gali atrodyti didesnė nei kai kurių konkurentų, jis suteikia prabangos pojūtį, kuris yra vertas kiekvieno išleisto euro.
https://autoplovykla.lt/en/carwashes/didzioji-riese/
https://automika.lt/cikaga-2011-dodge-charger-sako-pasitrauk-is-kelio/
https://superkamautomobilius.lt/audi-tt-offroad-concept-gali-buti-pradedamas-gaminti/