Techninė Apžvalga: 2024 Porsche 718 Spyder RS
Įdomu, ar kada nors susimąstėte, kokia galėtų būti tikroji vairavimo patirtis su 2024 metų Porsche 718 Spyder RS? Šis automobilis, kurio variklis pasiekia net 9 000 aps./min., siūlo unikalią vairavimo patirtį, kurią sunku apibūdinti žodžiais. Nors daugelis gali manyti, kad yra pasiruošę šiam iššūkiui, tačiau tikroji patirtis dažnai pranoksta lūkesčius.
2024 metų modelis yra tarsi atsisveikinimas su šia Boxster karta, prieš pasirodant elektrinei versijai. Tai yra galutinė, aukščiausios klasės evoliucija, pritaikyta atviram vairavimui. Automobilis turi 493 arklio galių plokščią šešių cilindrų variklį, kuris yra aprūpintas individualiais droseliais ir sausosios karterio tepimo sistema. Vienintelė transmisijos galimybė – septynių pavarų dvigubos sankabos dėžė.
Įdomu tai, kad nors automobilis turi RS žymėjimą, jis nėra skirtas tik trasoms. Porsche inžinieriai pritaikė Spyder modelį kasdieniam vairavimui, sušvelnindami pakabą – priekis yra 55% minkštesnis, o galas – 43%. Automobilis važiuoja žemai, tačiau šiek tiek aukščiau nei kupė versija.
Išorinis dizainas yra dar viena įdomi sritis. RS apdaila suteikia agresyvumo, o Weissach paketas dar labiau išryškina šį įvaizdį. Kapotą puošia NACA oro įsiurbimo angos, o papildomi ventiliacijos angos yra virš priekinių ratų. Už durų ir sėdynių esančios didesnės oro įsiurbimo angos maitina galingą variklį.
Weissach paketas prideda anglies pluošto elementus visame automobilyje: kapotas, veidrodžiai, oro įsiurbimo angos ir apsaugos lankai yra padengti šiuo lengvu ir tvirtu medžiagu. Galinis spoileris yra iš anglies pluošto, o išmetimo vamzdžiai pagaminti iš titano, primenantys 935 modelį. Be to, automobilio stogas yra pažymėtas „Weissach Package“ užrašu.
Kalbant apie jėgos agregatą, daugelis gali sakyti, kad turbo varikliai ir elektriniai motorai siūlo daugiau sukimo momento, tačiau šis motorsporto kilmės variklis turi nepakartojamą atsaką į akseleratoriaus paspaudimą ir garsą, kuris yra tarsi stereo įrašas po ilgo mono klausymo. Variklio skambesys ir intensyvumas keičiasi kas kelis šimtus aps./min., sukeldami unikalią emociją.
Įdomu, ar šis modelis galėtų būti dar įdomesnis su mechanine pavarų dėže, tačiau PDK yra vienintelė galimybė dėl šio variklio specifikacijų. Nepaisant to, važiavimas šiuo automobiliu yra nepakartojamas, o garsas, sklindantis iš išmetimo sistemos, sukelia tikrą euforiją.
Norite sužinoti daugiau apie automobilių priežiūrą? Apsilankykite čia ir sužinokite apie automobilių poliravimą Vilniuje.
https://autoplovykla.lt/zibintu-poliravimas/
https://automobiliulemputes.lt/klasikiniu-nuolauzu-maketas-suteikia-jusu-biurui-charakterio/
https://autovitrina.lt/srt-viper-nutekins-dar-viena-anonso-paveiksleli-jei-jis-surinks-pakankamai-patiktuku/